Qrcode
Line @getrealenglish

ABOUT GET REAL ENGLISH

Get Real English เริ่มเปิด Center เมื่อเดือน กันยายน 2547 ที่ตึก Bangkok CODE (Collaborative Development Center) King Mongkut’s University of Technology Thonburi City Center ถนนสาทรใต้ และย้ายที่ทำการใหม่ เมื่อเดือนกรกฎาคม 2553 ซึ่งเป็นที่ทำการปัจจุบันที่ อาคารชาญอิสสระ 1 ชั้น 3 ถนนพระราม 4

Get Real English มีปณิธานเริ่มต้นที่การเล็งเห็นถึงความสำคัญ ของการใช้ภาษาอังกฤษในปัจจุบัน ซึ่งยังมีคนไทยอีกจำนวนมากที่อยากพัฒนาทักษะภาษาอังกฤษของตนเอง แต่ติดปัญหาในการเดินทางไปเรียนตามสถาบันต่างๆ ขาดเรียนบ่อย ไม่อยากเรียนเป็นกลุ่ม ตามเพื่อนร่วมชั้นไม่ทัน ได้ฝึกพูดภาษาอังกฤษน้อยมากเมื่ออยู่ในชั้นเรียน หลักสูตรไม่ตรงกับความต้องการ หรือไม่สามารถแก้ไขข้อบกพร่องที่แท้จริงของผู้เรียน

About Img1

Get Real English ปรับรูปแบบการเรียนรู้แบบใหม่ ให้คุณพัฒนาทักษะการใช้ภาษาอังกฤษได้จริงในเวลาอันรวดเร็ว โดยเปิดโอกาสให้คุณได้ฝึกพูดบ่อยๆ ด้วยการสนทนาสด โต้ตอบอย่างเป็นธรรมชาติ ง่ายและประหยัดเวลา ทำให้คุณไม่รู้สึกเบื่อที่ต้องท่องจำ หลังจากนั้นไวยากรณ์ คำศัพท์ต่างๆ รวมทั้งการออกเสียงที่ถูกต้องจะตามมาแบบธรรมชาติ ทำให้คุณไม่รู้สึกเครียด และสามารถพูดภาษาอังกฤษได้อย่างรวดเร็วแบบไม่น่าเชื่อ และจำได้ในระยะยาวอีกด้วย

ด้วยระบบการเรียนการสอนที่สะดวกและได้ผลจริง ทั้งการเรียนภาษาอังกฤษออนไลน์และในห้องเรียน ปัจจุบัน Get Real English มีนักเรียนที่ได้เข้าร่วมพัฒนาภาษาอังกฤษ และประสบความสำเร็จอย่างสูงอยู่ทั่วประเทศ

เรามีผู้ที่ได้เข้าร่วมพัฒนาภาษาอังกฤษกับเรา และประสบความสำเร็จอยู่ทั่วประเทศ หลากหลายอายุ และสาขาอาชีพ มาร่วมเป็นสมาชิกกับ Get Real English สิคะ ภาษาอังกฤษของคุณจะได้พัฒนาขึ้นทันทีที่คุณเริ่มเรียนวันแรกเลยค่ะ

บุคลากร Get real English

Capture

Nicolas J. van Rensburg

• Bachelor Degree in Education (English Language), UNISA
• ITTT TEFL Certificate (Teaching English as a Foreign Language)
• Program Manager/Principal for IELTS Program in Vietnam
• IELTS teacher in Philippines
• English teacher and ESL teacher in many schools in Thailand, Philippines, and Vietnam

2709201809120630

Tutor Christin

•Ph.D.
•Graduated with degrees in Political Science
(International Affairs)
•Applied Linguistics, and Communication Arts
(Rhetorical Criticism)

Personnel Icon 63

Tutor Rosaleen

• M.A. Teaching English as a Foreign Language, Thammasat University
• B.A. in Interdisciplinary Studies, The University of Texas at Dallas , USA

Personnel Icon 50

Tutor Tip

• M.A. in Communication Management, Coventry University, UK
• B.A. in English, Chiang Mai University
• Certificate programs in Training of Trainers, Active Learning, English Proficiency, etc.

Personnel Icon 1

Tutor Betty

• Master of Business Administration, Imperial College London
• Ex-crew Carnival UK Cruises in Southampton, England, the UK
• Lived in London, England, the United Kingdom for 5 years
• Over 3 years professional experiences with English native speakers in the UK
• TOEIC score: 895

Personnel Icon 24

Tutor Nuch

• B.A. English, IIS-Ramkhamhang University, Bangkok
• A.S. Medical Coding, Anthem College, Las Vegas, NV, USA
• Belmont High School, Los Angeles, CA, USA
• Studied and worked in the US from 1993 to 2011
• TOEIC 980

2201191626202ybq

Tutor Nuni

• Won a Turkish government’s scholarship to study at Communication faculty, Marmara University
• Was invited to participate the International Volunteer Forum 2018 at Moscow, Russia
• Being accepted the Erasmus Mundus program to study at Ghent University in Belgium, 2020
• Was a PhD research assistance in Islamic art and history for 3 years (2018-2021)
• Had been teaching English and art at refugee center in Istanbul

Screenshot 2024 01 10 091455

Tutor Korn

• Bachelor of Arts,2nd Class Honors_English and Linguistics, Chulalongkorn University
• Master of Science_Public Health, Mahidol University
• Graduate Diploma in English-Thai Translation Thammasat University
• Bachelor of Business Administration, Sukhothai Thammathirat University
• More than 20 years’ experience in Teaching English: General English, Business English (TOEIC) and Academic Reading and Writing (IELTS, TOEFL, SAT, GRE, GED)
• More than 10 years’ experience in international schools as young learners’ instructional assistant: phonics and reading